Vesttec

Header

Content

Content

ServiceBASE – planlegging og oppfølgning

Bruk tiden fornuftig! Vi oss av vedlikeholdet, og vi dokumenterer det.

En serviceavtale forplikter oss overfor kundene til god oppfølgning for preventivt vedlikehold. Vi benytter dette verktøyet i all planlegging av serviceavtaler, og andre oppdrag.

Logistikk forbundet med tilgjengelighet på reservedeler blir spesielt prioritert for å minimere nedetid. ServiceBASE er et grensesnitt mellom Vestec og våre kunder.

Kortfattet inneholder serviceBASE følgende:

• Detaljert beskrivelse av utstyr omfattet av serviceavtale
• Alle gyldige avtaler
• Servicerapporter, reparasjonsrapporter og sertifikater
• Full servicehistorikk på ustyr
• Avanserte søkemuligheter i rapporter og utstyr

Servicenett er valgfritt ved tegning av serviceavtale og har en årlig kostnad dersom mang ønsker tilgang. Vi har mange kunder som benytter systemet i egen virksomhet. Det er da mulig å fremvise dokumentasjon ved inspeksjon eller audit fra kunder eller offentlige instanser.

Ta kontakt hvis du er interessert i servicenett, og ønsker en demo.

Skrevet in AktueltTagged , ,

Widgets

BESØK OSS

Vestec as

Møllevegen 1A

4353 KLEPP STASJON

AVD. ØST

Gjellebekkstubben 10

3420 LIERSKOGEN
Alle adresser

ANDRE KANALER

Du finner Vestec også i sosiale medier

  • facebook
  • in
  • twitter
  • youtube

Achilles UNCE ID: 119689

Achilles StartBANK ID: 148999

 

Go to top page